نکاتی که فروش خودرو دست دوم را ساده و سریع‌تر می‌کند!

0

فروش خودرو دست دوم

در نگاه اول، فروش خودرو دست دوم برای شما دلهره‌آور به نظر می‌رسد. زیرا هم کارکرده است هم ممکن است، خریدار از خرید آن صرف نظر کند. نترسید، زیرا در این بخش قصد داریم شما را برای فروش اتومبیل فرسوده راهنمایی کنیم. برای فروش ماشین خود، قبل آگهی کردن اقداماتی باید انجام دهید که این اقدامات را برایتان شرح می‌دهیم. با ما همراه باشید.

ارزش اتومبیل خود را تعیین کنید

اولین قدم برای فروش ماشین دست دوم دانستن ارزش آن است. مواردی از قبیل :

  • مدل و سال خودرو
  • مسافت پیموده‌شده
  • وضعیت لاستیک‌ها
  • سایر موارد اضافی

را بررسی کنید. آنچه به دست می‌آید یک ارزیابی خوب است که ارزش خودرو را تعیین می‌کند.

ماشین خود را تمیز کنید

یک ماشین تمیز جذاب‌تر از خودرویی‌ است که با باقیمانده ساندویچ، کاغذ خردشده، پوشک یا روزنامه‌ها، تزیین شده باشد. تمیز کردن اتومبیل، آن را با ارزش‌تر می‌کند و به طور بالقوه به فروش سریع آن کمک می‌کند.

عکس‌های مناسب بگیرید

وقتی اتومبیل خود را به صورت آنلاین می‌فروشید، باید عکس‌های باکیفیتی از آن بگیرید. محیطی رو باز برای عکاسی در نظر بگیرید. از قسمت‌‌های: جلو، پهلو، پشت و فضای داخلی ماشین عکس بگیرید. اطمینان حاصل کنید که از هر گونه نقص خودرو نیز عکس می‌گیرید. عکاسی صحیح، خریداران را از نواقص اتومبیل مطلع می‌کند؛ به این ترتیب اعتمادسازی نیز کرده‌اید.

عکاسی در فضای باز برای فروش راحت خودرو

پیشنهاد می‌کنیم در اواسط روز، عکاسی کنید. عکس‎ها را در صورت امکان کراپ (برش) نکنید. زیرا ممکن است در ذهن خریداران این سوءتفاهم نقش ببنند که شما نمی‌خواهید، برخی از قسمت‌ها را به آنها نشان دهید.

نحوه فروش خودرو دست دوم

پس از انجام همه کارها، وقت آن است که نحوه فروش خودرو دست دوم خود را انتخاب کنید. در اینجا تنها چند مورد از رایج‌ترین روش‌ها آورده شده‌است.

معاوضه با ماشین جدید

وارد نمایندگی دلخواه خود شوید و بگویید، کدام خودرو را می‌خواهید و اتومبیل فعلی خود را به عنوان معاوضه پیشنهاد دهید. اکثر مردم اتومبیل‌های دست دوم خود را به این صورت می‌فروشند و از شر ماشین قدیمی خود راحت می‌شوند.

فروش خصوصی

دومین روش متداول برای فروش خودرو، فروش خصوصی است. می‌توانید، آگهی فروش خودرو دست دوم خود را در سایت‌های فروش ماشین یا حتی روزنامه‌ها به چاپ برسانید. از این روش متقاضیان ماشین شما را می‌بینند و در صورت تمایل با شما تماس می‌گیرند.

ایجاد آگهی برای فروش خودرو دست دوم

اگر مسیر خصوصی را طی می‌کنید، بدون دروغ یک تبلیغ جذاب بنویسید. سعی کنید، مشکلات و نواقص ماشین را بنویسید. همچنین بیان نقاط قوت اتومبیل که ممکن است هر فردی را به خود جلب کند، توضیح دهید. اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در صورت تمایل با شما تماس بگیرند.

کارشناسی خودرو برای معاملات خودرویی

گذشته از فروش خودرو دست دوم، اگر قصد خرید خودرو دست دوم را دارید؛ نیاز به کارشناسی خودرو دارید. کارشناسی اتومبیل را به متخصصان آن بسپارید. آنها مواردی که ممکن است از چشم شما پنهان بماند، با تجربه‌ و دانشی که دارند، تشخیص می‌دهند.

برای کسب اطلاعات جامع درمورد کارشناسی خودرو به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/mag/car-inspection/

خرید و فروش خودرو دست دوم و کار کرده

 

خرید و فروش آنلاین خودرو دست دوم و نو

در سال‌های اخیر خرید و فروش اینترنتی خودرو، جای خرید و فروش سنتی را گرفته و محبوبیت زیادی در بین مردم به دست آورده‌است. خرید یا فروش اینترنتی خودرو، به این معنا نیست که شما در وب سایتی خودرویی را مشاهده کنید، آن را بخرید و خرید شما تکمیل شود! شما می‌توانید، وب سایت‌های مربوطه را مشاهده کنید و از محدوده‌ی قیمتی آن‌ها آگاه شوید. به این صورت اگر تمایل به خرید آن ماشین داشتید، در قسمت اطلاعات تماس می‌توانید با فروشنده ارتباط برقرار کنید و قرار حضوری برای مشاهده‌ی خودرو بگذارید.

منبع: سایت بیمه دات کام (https://bimeh.com)

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.