شاسی‌بلند ویچای U70 پرو به زودی روانه بازار می‌شود

0

خودروی CNHTC VGV U70 Pro به تازگی رونمایی شده است. این ماشین در دسته شاسی‌بلندهای 5 یا 7 صندلی سایز متوسط قرار می‌گیرد و طراحی شیک و جذابی دارد. این محصول در محدوده 13400 تا 17300 دلار قیمت‌گذاری شده است.

گروه صنعتی کامیون‌های سنگین چین (CNHTC) یا همان سینوتراک، مالک اصلی برند VGV (ویچای) است که در بازار محلی به نام WOJIE نیز شناخته می‌شود. البته خودروهای سواری CNHTC حضور چندان پررنگی در بازار چین ندارند، چون عمده محصولات این شرکت را کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین تشکیل می‌دهند.

در سال 2021، کمپانی‌های SITECH DEV و CNHTC به یک همکاری استراتژیک رسیدند و قرار شد روی حوزه‌هایی همچون تحقیق و توسعه محصول، مدیریت زنجیره تأمین، تولید و روش‌های فروش تمرکز کنند. در همان سال، CNHTC بخش عمده‌ای از سهام ویچای موتور (حدود 60 درصد) را خریداری کرد و از آن زمان به بعد، شرکت ویچای اتومبیل (VGV) به کنترل CNHTC درآمد. این شرکت هم‌اینک در ساخت خودروهای شاسی‌بلند و پیکاپ فعالیت می‌کند.

تاکنون مدل‌های انگشت‌شماری با برند ویچای به بازار عرضه شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به شاسی‌بلندهای U70 و U75PLUS و همین‌طور پیکاپ چهاردرب سایز متوسط UX7 اشاره کرد.

خودروی شاسی‌بلند ویچای U70 پرو در واقع فیس لیفت جدیدی از مدل U70 است که نسخه‌های 5 صندلی و 7 صندلی آن به زودی در دسترس مشتریان چینی قرار می‌گیرد.

ظاهر ویچای U70 Pro نسبت به مدل اصلی تغییر کرده و نمای جلویی آن شامل خطوط خشن و نسبتا پیچیده می‌شود. با این حال در مقایسه با طراحی فعلی خودروهای جدید در بازار چین، ظاهر ویچای یو 70 پرو هنوز هم قدیمی به نظر می‌رسد. این خودرو با 4.825 متر طول، 1.87 متر عرض و 1.691 متر ارتفاع ساخته شده و فاصله بین محور چرخ‌های آن 2.8 متر است.

عمده تغییرات داخل کابین U70Pro نسبت به مدل قبلی، در شکل کنسول مرکزی خلاصه شده است که حالا شامل نمایشگر ال‌سی‌دی 10.25 اینچی می‌شود. البته هنوز هم چند دکمه فیزیکی در زیر نمایشگر به چشم می‌خورد که برای اجرای عملیات ساده در دسترس راننده و سرنشین قرار گرفته‌اند. از دیگر مشخصات درون کابین می‌توان به فرمان ‌سه‌پر و همین‌طور اهرم تعویض دنده الکترونیکی به سبک یات اشاره کرد.

ویچای U70 پرو قوای محرکه خود را از یک موتور 1.5 لیتری می‌گیرد که حداکثر قدرت آن به 115 کیلووات (154 اسب بخار) و حداکثر گشتاور آن به 215 نیوتن متر می‌رسد. این نیرو از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک باعث حرکت خودرو می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.