کوییک GX چه تفاوتهایی با کوییک های دیگر دارد؟

0

در آخرین پیش فروش گروه خودروسازی سایپا در دی ماه ۱۴۰۱ خودروی کوییک با پسوند جدید GX عرضه شده است و حال میخواهیم بدانیم این پسوندها چه تغییراتی در این خودرو بوجود آورده است.

امکانات کوییک آپشن های سایپا کوییک بررسی سایپا کوییک تجربه رانندگی با کوییک تعمیرات تخصصی سایپا کوییک حجم صندوق عقب کوییک قیمت کوییک کیفیت سایپا کوییک مشخصات سایپا کوییک قیمت کوییک اتوماتیک معایب و مزایای سایپا کوییک مشخصات کوییک اتوماتیک مجله خودرو

احتمالا نسبت به خودروهای کوییک معمولی، کوییک اتوماتیک، کوییک R، کوییک R اتوماتیک و کوییک S اطلاعاتی دارید، حالا سایپا آمده و یک پسوند دیگر به نام GX به کوییک اضافه کرده و با نامهای کوییک GX و کوییک GX R این خودروها را به بازار عرضه کرده است. کوییک GX به نوعی نسخه فول آپشن کوییک S می باشد و کوییک GX R نیز با همان آپشنهای کوییک GX اما به صورت دو رنگ عرضه شده است.

از تغییراتی که کوییک GX و کوییک GX R نسبت به کوییک های دیگر داشته اند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

در بخش فنی، کوییک GX و کوییک GX R به نسل جدید پیشرانه M15 به نام M15GSI مجهز هستند که دارای فناوری زمان بندی متغیر سوپاپ های ورودی (VVT-i) می باشد و هدرز بر روی آن نصب شده است و از همان گیربکس ۵ سرعته دستی نیز بهره میبرد. این پیشرانه می تواند ۹۰ تا ۹۲ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۲ تا ۱۳۷ نیوتن متر تولید کند و مصرف سوخت کمتری را نسبت به نسخه معمولی داشته باشد.

در بخش امکانات نیز کوییک GX و کوییک R GX شامل مواردی نظیر رینگ آلومینیومی ۱۴ اینچی، دو کیسه هوای SRS، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، سنسور پارک دنده عقب، دوربین دنده عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسور باد تایرها، رهیاب ماهواره ای، ترمز ABS و EBD، سامانه مالتی پلکس و… می‌باشد./زدفوکار


نمای داخلی کوییک GX

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.