افتتاح مسیر زیرگذر تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره) اراک

0

مسیر زیرگذر تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره) اراک روز جمعه با حضور جمعی از مسئولان استان مرکزی و مدیریت شهری اراک افتتاح شد.

مسیر زیرگذر تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره) اراک افتتاح شد
شهردار کلانشهر اراک در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا، گفت: مسیر زیرگذر طرح تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره) اراک بخش اصلی این طرح است که به محض تکمیل، امروز زیر بار ترافیک رفت.

علیرضا محمودی افزود: عملیات تکمیلی بخش دیگر این طرح نیز به صورت شبانه‌روزی انجام و به زودی تکمیل و زیر باز ترافیک می‌رود.

وی ادامه داد: تقاطع غیر همسطح میدان امام خمینی (ره) حدود ۱۳ هکتار وسعت دارد و داری یک زیرگذر در امتداد جاده اراک – تهران به طول حدود ۱۸۰۰ متر و ۲ لاین به عرض حدود ۲۵ متر و ۲ چپگرد از همسطح به زیرگذر و میدان هم‌سطح و ۲ راستگرد است.

شهردار اراک اضافه کرد: عملیات اجرایی این طرح از خردادماه ۱۴۰۱ آغاز و مدت پیش بینی شده برای تکمیل طرح در برنامه زمانبندی ۲ سال در نظر گرفته شده بود که اکنون ۶ ماه پیش از برنامه بخش قابل توجهی از این طرح افتتاح شده و بقیه نیز تا پایان سال تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

محمودی با بیان اینکه پیمانکار این طرح قرارگاه خاتم الانبیا(ص) است بیان کرد: مجموع پیشرفت فیزیکی این طرح ۹۰ درصد است و هزینه تمام شده آن نیز ۲ هزار میلیارد ریال است.

منبع:ایرنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.