پیکاپ KG Mobility کره ای در راه ایران +عکس

0

براساس شنیده ها یک شرکت داخلی عرضه پیکاپ کره ای «خان» از برند KG Mobility را در توافق با این شرکت نهایی کرده است.

این خودرو به زودی قرار است به صورت وارداتی عرضه شود و احتمالا فروش آن از ابتدای سال 1403 آغاز خواهد شد.

این پیکاپ با طول  5.5متر از پیشرانه 2 لیتری توربو با حداکثر توان 222 اسب بخار و 350 نیوتون متر نیرو می گیرد و گیربکس 6سرعته AT آیسین آن قدرت را به هر 4 چرخ منتقل می کند.

پیکاپ خان تنها پیکاپ غیرچینی وارداتی بازار ایران خواهد بود که بعد از مدت ها جایگاهی تازه رادار بازار استارت می زند.

این پیکاپ در فول ترین نسخه به بازار ایران عرضه خواهد شد که از جمله امکانات آن می توان به رادارهای کمک راننده، 6کیسه هوا ، ترمز خودکار، کروز کنترل تطبیقی، گرم کن و سرد کن صندلی و سانروف اشاره کرد.

KG Mobility Musso 2024

تغییرات سبکی بسیار کم است. در مورد جلو، در اولین مدرنیزاسیون، چراغ‌های جلوی LED جدید و کوره‌ای عظیم‌تر و بزرگ‌تر به دست آورد. علاوه بر این، از چراغ های LED باریک در روز استفاده می شود. لازم به تاکید است که عکس نسخه با پکیج خان را نشان می دهد.

در قسمت عقب، پرکننده های جدید لامپ و یک دریچه با پانل تزئینی وجود دارد. جعبه بارگیری ابعاد و ظرفیت بارگیری متوسط ​​خود را حفظ کرده است که از 400 تا 700 کیلوگرم متغیر است. زیاد به نظر نمی رسد، اما یک اسب کار معمولی نیست. شایان ذکر است که این خودرو می تواند یک تریلر به وزن 3 تن را یدک بکشد.

KG Mobility Musso 2024

تغییرات داخلی شامل گیج های دیجیتال و صفحه نمایش چند رسانه ای مرکزی می شود. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از دریچه‌های هوای زیباتر، نور محیط، پورت‌های USB-C و سیستم‌های امنیتی جدید لذت ببرند.

کابین خلبان سنج های دیجیتال جدید و چند رسانه ای به روز شده را بر اساس صفحه نمایش جدید ارائه می دهد

قلب این خودرو یک موتور 2.2 لیتری دیزلی است که 202 اسب بخار قدرت و 441 نیوتون متر تولید می کند. قدرت توسط یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به هر دو محور منتقل می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.